Tuesday, November 27, 2012

You Are my Delight

Verse 1:
LORD, I love You, You Are my Delight
LORD, I love You, You give Light
LORD, I love You because You first loved me
Praise You God for saving me

Chorus:
Praise You Holy God
Forever
Forever
Praise You Holy God
Hallelujah
Hallelujah
Praise You Jesus, my best
friend
Hosana, Your love never ends
Emanuel!


Verse 2:
You help me in every situation
in every kind of adventurous thing
every breath is from You
Jesus, You Are amazing

Chorus:
Praise You Holy God
Forever
Forever
Praise You Holy God
Hallelujah
Hallelujah
Praise You Jesus, my best
friend
Hosana, Your love never ends
Deliverer!


Verse 3, interlude:
Forever You Are Beautiful 
Forever You Are God
Forever You are here with me
beckoning in Your LOVE
Forever You Are faithful 
Forever You will LOVE
unending is Your good nature
Thank You Holy One

Chorus:
Praise You Holy God
Forever
Forever
Praise You Holy God
Hallelujah
Hallelujah
Praise You Jesus, my best
friend
Hosana, Your love never ends
Redeemer!


Verse 4:
LORD!
You forgave me
because You died
And because You live, 
I'm now made alive!

Chorus:
Praise You Holy God
Forever
Forever
Praise You Holy God
Hallelujah
Hallelujah
Praise You Jesus, my best
friend
Hosana, Your love never ends
Yahweh!


Praise God for His song!!!! Seriously, I just write down what He says to me! They are from Him! Praise Him!